Perhatian Kepada Pelawat Yang Dihormati

Selamat Datang Ke Blog Ini,Rajen-Rajenlah Drop Ur Comment and Click Follow Tu kay?

Hubunganku Dengan Encik Blog

Daisypath Friendship tickers

Pengushar Tegar

Hari-hari berikutnya di KL

urgh!
malasnya aku nak posting
baru bape hari wat blog dah start malas2
aku kurang sihat la kat KL ny -__-
oke2 aku tade mende dah nak post ni..

Third Day

x brapa menarik sangat
aku dengan family g JUSCO je..
aku cam besa le usha2 baju..
tapi mmg tade nafsu lansung nak beli
$$$ tade pastu harga barang kat KL dah le mahal -__-
malam tu mak uteh blanje kitorang pizza
*yang best duk KL ni tiap2 malam orang blanje makan :D

Fourth Day

Hari ni best sikit
pagi2 tadi papa gerak 'bangun! nak p MELAKA x hari ni'
aku pun dengan rajinnya bangun la
pastu mandi2..siap2 suma..masuk keta
rush2 p MELAKA..*on the way aku tido so jangan tanya ape yang jadi :)
kat MELAKA sesat lagi haha..ulang2 tempat yang sama 2,3 kali..
pastu lepas dpt tempat park suma..pegy beli tiket river cruise
aku duk depan skaly..air percik2 kena muka aku je..
then aku ade lalu 1 kawasan tu..
tengok2 ade orang kat tapak pembinaan buang air ape ntah dalam sungai tu..
dalam hati 'grrr..air ni yang percik2 kena muka tadi -__-'
pastu kitorang g muzium ape ntah yang dalam kapal tu
waahhh..kalo aku datang muzium tu before PMR..ley backup ntuk sejarah :p
oke2 pastu kitorang g jalan2 makan kat food court dalam melaka mall tu
makan je x g shopping pun..
balik dari mall tu adik-adik aku pulak teringin nak masuk rumah hantu
sampai je kat rumah hantu tu..aku pulak yang kena teman adik aku sorang ny..
*yang lagi 2 tu takut x jadi nak msuk..grr..
umah antu kecik..hantu 2/3 ekor je..kena bayar 5 inggit..
aku jerit warghh!! takutnye!! *oke yang ni aku tipu
aku cool n steady je..siap tepuk blakang pontianak yang sergah aku tu -__-
pastu adik aku pulak terkedek2 nak naik taming sari..
aku lagi kena temankan *grr..
pusing2 atas tu pastu usha2 melaka
pastu turun..wheee~ :D
masuk kereta...balik! *on the way tido lagi :)
sampai rumah je orang dah siap2 nak untuk party malam ni
aku un ape lagi..mandi2
pas2 kluar toilet je diorang dah nyanyi lagu besday *cish..aku lmbat -_-
kuar2 je bilik sume dah makan..
aku apelagi..melantak le :D
grr..berat dah nek un stil melantak tadak tahap..
almaklumla..dah makin sihat..*alhamdulillah :)
ok aku dah kenyang *curi2 masuk bilik..
aku bukan jenis suka besembang sangat..
apepun happy birthday S! *my cousin
semoga panjang umo dan dimurahkan rezeki..*hadiah mmg x de~

1 comments:

miss miera said...

dah follow awak ... :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...