Perhatian Kepada Pelawat Yang Dihormati

Selamat Datang Ke Blog Ini,Rajen-Rajenlah Drop Ur Comment and Click Follow Tu kay?

Hubunganku Dengan Encik Blog

Daisypath Friendship tickers

Pengushar Tegar

First Day At KL

First Days??
grr..second dah kut..
smalam terkandas..tade tempat nak tido..
so patah balik g rawang..g la tido kat Grand Paradise

Second Days...

Pagi2 pegy Pusat Sains Negara
*dah bape kali pegy daa -_-
tapi ade 1 seksen baru kat situ..
ade baaanyakkk DINOSOUR~
rawr! sini rawr! sana..
ade satu benda je yang menyakitkan haty..
berat badan aku naik 3 kilo *grrr...kena diet..

Menjelang tengah hari kitorang g stesen LRT
nek pegy pasar tani..niat nak pegy sogo
jeng3 sesat!!
nek teksi..uncle tu suka tekan hon..pon! pon! pon! :D
sampai sogo..
usha2 baju..banyak yang cun
tapi harga rm100++
pergh!..baik aku beli kat kedah je..
balik guna LRT lagi..
stop kt mesjid jamek nak tukar LRT
aku beratur time nak beli tiket tu..
sampai je kat turn aku..aku tengok dia tulis kat mesin tu
hanya RM1,2,5 diterima..
kat tangan aku ada rm 10 dua keping..
bengang gila time tu..
kalut2 panggey mama dari jauh..
malu gyle kutt =__=
oke pastu rush pegy rumah maktok

Time malam je paktam ajak pegy makan
keliling rumah cari seterika..nak iron baju -_-
papa kata nak pegy makan kat D'chengmai mane ntah..
sampai2 aje...pergh! cun gila kut restoran tu..
ok duduk kat meja makan :D
masa untuk menambah lemak..*baru je kata nak diet tadi -_-
woah! SEDAP gyle..x tipu eh..spesel punya!
x pecaya wehh..aku tambah 5 kali!!! XD
aku sure berat aku betambah lagi -_-
apepun alhamdulillah kenyang..
setakat ini sahajalahh coretan kisahku di KL
aku agak kurang sihat..penyakit lelah aku datang balik dah..
doakan aku sembuh cpt ea..






1 comments:

miss miera said...

blogwalking ....
kalo rajin follow la miera ek...
t miera follow awak balik

:))

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...