Perhatian Kepada Pelawat Yang Dihormati

Selamat Datang Ke Blog Ini,Rajen-Rajenlah Drop Ur Comment and Click Follow Tu kay?

Hubunganku Dengan Encik Blog

Daisypath Friendship tickers

Pengushar Tegar

Handphone Baru

hak3 leyh la ade gak mende nak cakap dalam post ni
kalo x memang aku pun x tau nak post apa -__-


oke kemarin ayah aku beli kat aku handset sempena dapat 9A
tapi entah napa aku cam x enjoy je hadiah tu..

well,tengah pening nak wat keputusan nak pindah pegy SBPI ke x..
haizz...pening2..
tapi apepun aku berserah kepada Allah je la ^__^


aku minat kat handset ni sbb ade camera 8.1 MP tu je..
tapi kualiti cam sama je dengan handset lain..haiyoo..
hadiah aku x la hebat cam korang semua.. *kesah apa aku hadiah korang hehe
Alhamdulillah..all thanks to Allah :)


ehem2...baru aku sedar..yang ni post aku kali ke 2 untuk bulan januari tahun ni?
HAHA sory lahh ea..aku tahu aku memang malas menaip..




nahh!! santapan mata! kalo x cun jangan komplen! diamkan je haha







My New Vivaz ^__^


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...