Perhatian Kepada Pelawat Yang Dihormati

Selamat Datang Ke Blog Ini,Rajen-Rajenlah Drop Ur Comment and Click Follow Tu kay?

Hubunganku Dengan Encik Blog

Daisypath Friendship tickers

Pengushar Tegar

Salam Perpisahan Buat Sahabatku

Aku tengok status bebudak kat Facebook malam ni memang penuh dengan wishes la..
ye la..esok dah 7/2/2011..
tarikh di mana pelajar2 bagi beberapa buah sekolah seperti MRSM,SBP dan SMKAK perlu melaporkan diri di sekolah baru masing2...


Kekadang aku terfikir jugak..kenapa la aku x wat keputusan untuk pergi ke SBP
tapi..aku perlu berpegang pada prinsip yang telah aku buat
walau apapun yang akan berlaku selepas ini..aku tekad dengan keputusan aku..

Beberapa sahabatku juga akan melebarkan sayap ke SBP pada keesokkan har
i..
ada daripadanya merupakan sahabat aku semenjak aku berumur 7 tahun
yeah..persahabatan bukan mudah untuk dipisahkan..

kerana ukhwah yang terjalin dari sekolah rendah dan kekal hingga ke hari ini..

Akhir kalam..
Salam perpisahan untuk korang semua...
Walau di mana kita berada...
ingatlah..kita tetap pernah berjuang di bawah satu naungan..
tetapkan niat...dan kuatkan azam..

semoga korang semua x terpesong dari landasan yang telah ditetapkan..

May Allah Bless All Of You My Beloved Friends ^____^





ni antara muka-muka sahabatku yang telah menemaniku hampir 10 tahun,




SOLLIHIN



AIMAN




MUNZIR

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...